Internet kerkomroep live voor breedbeeld bij u thuis

01 okt 2018 | 00.00
Klik hier om deze activiteit in je agenda te zetten (01 okt 2018 00.00)

Eenvoudig aan te sluiten en simpel te bedienen.

Wat heeft u nodig?

Een internet aansluiting en een beeldscherm met een HDMI aansluiting en een internetontvanger.

Wat kost het?

De maandelijkse kosten zijn € 7.00 voor de huur van de apparatuur en bijdrage aan de kosten van de uitzendingen. Éénmalig bij de aanschaf € 50.00. De betaling kan door middel van een doorlopende incasso opdracht welke elke drie maand wordt uitgevoerd.

Beleef alle kerkelijke hoogtepunten ook mee op uw eigen scherm.

Dit is het startscherm

Dit is het startscherm, altijd de laatste vijf diensten om uit te kiezen plus de keuze mogelijkheid 24 uur per dag verantwoorde muziek van de Reformatorische Omroep.

De liturgie is ieder moment op te vragen.

Afstandsbediening

Met de afstandsbediening kunt u het Kerkomroep kastje bedienen. Daarvoor zijn maar een beperkt aantal knoppen nodig. Zie de afbeelding van de afstandsbediening.

7Als u ook alle kerkelijke hoogtepunten live thuis mee wilt maken dan kan dat.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de koster Kees-Jan van Regteren. Bij voorkeur per mail koster@hervormdgenemuiden.com of Telefoon 0658985334.

Voor technische vragen kunt u contact opnemen met Jan Roetman info@janroetman.nl of Telefoon 0654354610.