Iedere zondagmorgen is er tijdens de kerkdiensten in de Garfkamer en in het Hervormd Centrum de mogelijkheid om uw kinderen, die nog te klein zijn om mee te gaan naar de kerk, naar de kinderoppas te brengen. De crèche geeft de ouders de gelegenheid om ’s morgens samen naar de kerk te gaan en één van beide ook een tweede dienst mee te mogen maken. De kinderen kunnen op de crèche lekker spelen of een mooie kleurplaat kleuren, die past bij het Bijbelverhaal. In de loop van de morgen gaan de kinderen samen wat drinken en krijgen ze een koekje.  Samen met de aanwezige leidsters worden er liedjes gezongen en wordt er voorgelezen uit de kinderbijbel volgens een schema. Voor de allerkleinsten zijn er ook boxen aanwezig.

Plaats: Garfkamer en in het Hervormd Centrum
Tijd: 9.00 uur tot einde kerkdienst.

Oppasrooster januari – december 2023

Contactpersonen: