Geloofsopvoeding

Als Hervormde gemeente Genemuiden investeren wij in in kinder- en jeugdwerk en daarom worden veel doordeweekse activiteiten georganiseerd. Dat is mooi en waardevol. Als gemeente beseffen wij ons terdege dat ouders / verzorgers verreweg de grootste invloed hebben op de geloofsontwikkeling van hun kind(eren).

Als gemeente willen wij om de ouders heen staan en hen helpen in de geloofsopvoeding door te inspireren, te bemoedigen, te ondersteunen en waar mogelijk handvatten te bieden.

Een voorbeeld hiervan zijn de Lijdenskaarten, maar lopende het jaar hopen wij meer toerusting te kunnen bieden.

Hou hiervoor de website, kerkapp, Kerkblad en afkondigingen in de gaten.

U kunt zich in de kerkapp ook aanmelden voor de groep ‘Geloofsopvoeding’ als u op de hoogte wilt blijven van relevante informatie op dit vlak.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze Jeugdwerkleider Tabitha Schurink, tschurink@hervormdgenemuiden.com of bel 06-21194337.