Pinksterzendingscollecte GZB (D.V. Eerste Pinksterdag 19 mei)

In elk Thais dorp een kerk

De GZB-pinkstercollecte is bestemd voor kerkplanting in Thailand.

In elk dorp in Thailand vind je wel een boeddhistische tempel, maar kerken kom je nauwelijks tegen. Juist hier voelen Cobi & Thomas Roest en Annelies & Sijmen den Hartog zich geroepen om het Evangelie te delen.

Samen met Thaise christenen gaan ze eropuit om mensen te bereiken die Jezus nog niet kennen. Het is bemoedigend om te zien dat het evangelisatiewerk in Thailand vrucht draagt. Gods Geest werkt. Ook vandaag. Mensen komen tot geloof en op steeds meer plekken ontstaan Bijbelstudiegroepen.

Wat zou het mooi zijn als deze groepen uitgroeien tot nieuwe gemeenten. Zodat er uiteindelijk in elk Thais dorp ook een kerk te vinden is.

Klik hier of op de afbeelding hiernaast om meer te lezen over dit project in Thailand.

Helpt u mee?

Hoe kunt u bijdragen?

• Geef tijdens de extra collecte op D.V. Eerste Pinksterdag 19 mei 2024
  • Doneer via de online collecte in de kerkapp of via de QR die tijdens de online uitzending wordt vertoond
  • Doneer via onderstaand Tikkie, via gzb.nl/pinkstercollecte of door middel van de antwoordkaart in de collectefolder.
  • Blijf bidden voor het zendingswerk.